Laiva on lastattu… … tarkoilla tulostustöillä ja ammattimaisella asennuksella

16.05.2017

Teipit, tulosteet, kankaat ja kyltit. Niillä on Tallink Siljan laivat lastattu. Lastaamisesta vastaa ylpeänä ja iloisena PixMill. Paljon on vesi vellonut Itämeressä ja Pohjanlahdella sinä aikana, kun yhteistyö PixMillin ja Tallink Siljan välillä on jatkunut.

–    Tyypillistä tilausta ei ole, vaan tilaus voi olla mitä tahansa karaokelavan taustakankaasta liukastumisvaara-kyltteihin. Saamme ratkoa asiakkaan tarpeita ja tehdä ehdotuksia materiaaleista ja toteutuksista. Siinä olemme parhaimmillamme, asiakkuudesta vuodesta 2013 vastannut Jari Oksanen uskoo.

Samaa mieltä on asiakas Heidi Back, joka markkinointipäällikkönä vastaa Silja Line -brändin laivojen ja terminaalien markkinoinnista.

–    Olemme tehneet PixMillin kanssa töitä niin kauan, että osaamme jo odottaa ensiluokkaista materiaalia ja huolellisesti suunniteltuja kampanjakokonaisuuksia. Meille on kriittisintä, että hinta-laatu-suhde on kunnossa ja asennukset tehdään ammattimaisesti, aikataulussa ja oikein, Back painottaa.

Silja Line 60 vuotta – Näyttävillä tulosteilla juhlavuoteen     


Keväisin Tallink Siljan laivoilla eletään kiireistä aikaa. Laivojen kokousosastot muuttuvat lasten puuhapaikoiksi, kun tilat brändätään jättikankailla ja muilla materiaaleilla. 

Silja Line

Kesäisin ja oikeastaan pitkin vuotta on myös muita kampanjakokonaisuuksia – tänä vuonna erityisesti, sillä Silja Line -brändi täyttää 60 vuotta.

–    Yhteen kampanjaan PixMill tuottaa meille kymmenittäin tulosteita: isoja kankaita, julisteita, lattiatarroja, seinätarroja, mobiileja, flyereita ja niin edelleen. Toivomme, että juhlavuotemme näkyy laivoissa ja terminaaleissa näyttävästi ja ilahduttaa lukuisia matkustajia lähestyvän kesäsesongin aikana, Back toivoo ja toivottaa kaikki tervetulleiksi laineille.