SISLEY PARISIN BRÄNDI RAKENNETAAN PILARI KERRALLAAN

22.06.2017

Laatuun ei ole oikotietä.  Sen tietävät sekä Sisley Paris että PixMill.

Sisley Paris on kansainvälinen high end -kosmetiikkabrändi, jonka selektiivisyyden fiilis lähtee jo jakelukanavista: suomalainen kuluttaja löytää ranskalaisbrändin tuotteita lähinnä korkean profiilin tavarataloista, kuten Stockmanneilta ja suurimmista Sokoksista.

Sisley Sisley

Brändinrakentamisessa ulostulot jakelukanavissa ovat ratkaisevia. Kuinka erottua ja luoda tavoiteltu mielikuva? Tätä brändinrakennusta ja -jalkautusta Sisley Paris tekee yhdessä suurtulostuskumppani PixMillin kanssa.

Promopisteet ovat brändin käyntikortteja

Field Sales Manager Karolina Eroma vastaa Sisley Paris -brändin myynnistä, markkinoinnista ja jakelukanavista Suomessa. Miksi PixMill valikoitui kumppaniksi?  

PixMill tuli kumppaniksemme Stockmann-ketjun kautta: Stockmann käytti PixMilliä ilmetoteutuksiinsa, joten mekin luotimme oman brändimme PixMillin käsiin, Eroma kertoo.

Hyvissä käsissä on oltukin. Yhteistyö on jatkunut kohta kolmatta vuotta, ja PixMill on lunastanut paikkansa suurtulosteiden pääkumppanina.

PixMill nappasi heti ensimmäisestä isosta toteutuksesta tyylimme äärimmäisen ammattitaitoisesti. Haluamme luoda hienostuneen mutta huomiota herättävän vaikutelman. Kaikki lähtee laadusta, sillä promopisteet ovat brändin käyntikortteja, Eroma painottaa.

Saa haastaa!

Tienviitat ranskalaiskosmetiikan ilmeelle on asetettu brändin guidelinessa, mutta ohjenuorat ovat haastamista varten. Näin kokee ainakin Eroma, joka vinkkaa, että muurahaispesää sopisi tökätä tässä kohtaa jopa ronskimmin.

Vain haastamalla annettua voidaan luoda jotain vieläkin parempaa. PixMill on kyllä haastanut hyvin tekemistämme ja kiireenkin keskellä on haettu esimerkiksi suurkuvatulosteisiin vielä parempilaatuisia kuvia, jotta ne printissä näyttäisivät ensiluokkaiselta.

Sisley Sisley

Hyvässä yhteistyössä haastaminen on sallittu molemmin puolin. Eroma myöntää, että välillä aikataulut haastavat pixmilliläiset ihan tosissaan.

Ranskalainen emoyhtiömme ei ole aina nopeatempoisin – ja sitten ollaankin materiaalien kanssa myöhässä. PixMill onnistuu toimimaan äärimmäisen paineen alla ja ratkaisee tilanteen kuin tilanteen asiakkaan kannalta mahdollisimman hyvin, Eroma kiittelee.

Lisäksi PixMillistä paistaa Eroman mielestä intohimo tekemiseen.

PixMillistä näkee halun tehdä laatua ilman kompromisseja. Intressi tämänkaltaiseen yhteistyöhön on jotain, mitä arvostan kovasti. Emme hae halvinta kumppania vaan sitä, joka ratkaisee tarpeita ja pitää brändistämme hyvää huolta.

Sisley