Elämyksellisyys. Toimivuus. Kestävyys.  

23.09.2020

Kuinka usein pysähdyt miettimään, miten yrityksen visuaalisella ilmeellä rakennetaan brändimielikuvaa? Entä onko brändi-ilmeesi tuotu näkyväksi muuallakin kuin vain osaksi markkinointiviestinnän toimenpiteitä? 

Monet yhtiöt kamppailevat kiivaasti asiakkaiden huomiosta ja miettivät miten vahvistaa tavoiteltua mielikuvaa ja positiivista asiakaskokemusta kohderyhmän keskuudessa. Onnistunut brändi-identiteetti viestii yrityksen dna:sta. Samalla se tuo omistajilleen selkeää kilpailuetua ja kaupallista arvoa. Anna sen siis näkyä! 

Yrityksen visuaalinen ilme tekee brändi-identiteetistä näkyvän. Se luo vahvaa vaikutelmaa yrityksestä, sen tuotteista ja palveluista. Mielikuvan syntyminen on aina kokonaisuus kaikesta koetusta, luetusta, kuullusta ja nähdystä. Se, missä ja miten yrityksen brändi-ilme näkyy kannattaa miettiä tarkkaan monesta eri näkökulmasta. Hyvän graafisen viestintä vangitsee kohderyhmän katseet ja varmistaa, että viesti menee perille. Anna siis yritysilmeesi näkyä rohkeasti erilaisten kampanjoiden lisäksi myös toimitilojen sisustuksessa, opasteissa ja ulkomainonnassa. Mahdollisuuksia on monia.

Näyttävää ja vastuullista visuaalista viestintää 

Viihtyisät ja visuaaliset tilat ovat tärkeä osa asiakkaille tuotettavaa brändikokemusta.  Viihtyvyyden ja informaation lisääminen toimitiloissa ei aina tarkoita sitä, että kaikki täytyisi laittaa uusiksi. Jo pienillä uudistuksilla saadaan ihmeitä aikaan.  Mieleenpainuvat suurkuvatulosteet ja sisustustapetit ovat oiva keino tuoda yrityksen brändi-ilmettä esille. Valotauluilla ja sisustuskankailla loihditaan tiloihin kustannustehokkaasti tunnelmaa. Opasteiden ja tarratulosteiden avulla asiakkaasi ohjataan vaivattomasti perille asti. Erilaisilla muotoon leikatuilla elementeillä tiloihin saadaan kiinnostavia katseenvangitsijoita.  

Tulostusmateriaalit ovat kehittyneet vuosien saatossa merkittävästi. Tänä päivänä saatavilla on lukuisia ympäristöystävällisiä ja elinkaareltaan mahdollisimman pitkäikäisiä materiaaleja. PixMill on omassa tuotannossaan jo pitkään käyttänyt ainoastaan sertifioituja papereita. Lisäksi käyttöön on otettu entistä tehokkaampia kierrätysmenetelmiä ja lisätty bioperäisiä, antibakteerisia sekä uusiokäyttöön soveltuvia tulostusmateriaaleja.

PixMillin ammattilaiset ovat apunasi, kun haluat miettiä ratkaisuja ja vastuullisia valintoja näyttävään visuaaliseen viestintään.