”Minulle on oikeasti tärkeää, että asiakkaan kokemus on pelkästään positiivinen”

26.03.2018

PixMillin myyntitiimi vahvistui taas yhdellä rautaisella ammattilaisella, kun yhteyspäällikkö Anu Vuorensyrjä palasi takaisin hänelle jo ennestään tuttuun tulostustaloon. Monien asiakkaiden suosikki haluaa omalla panoksellaan varmistaa, että PixMillin kanssa asioiminen jättää pelkästään myönteisen mielikuvan joka ainoa kerta.

 

Mikä on uusi toimenkuvasi ja mikä sai sinut palaamaan takaisin PixMillille?

Olen työskennellyt PixMillissä aikaisemminkin ja nyt palasin takaisin yhteyspäälliköksi. Katselin jonkin aikaa painoalaa toisesta vinkkelistä, mutta kun PixMill sai taloutensa ripeästi kuntoon ja siirsi tuotannon takaisin uusiin toimitiloihin Vantaalle, päätin palata tuttuun taloon. PixMillin tuotannon ammattitaito on aivan ensiluokkaista ja toimiminen yhteyspäällikkönä on helppoa. Voin luottaa siihen, että se mitä olen asiakkaalleni luvannut, tulee myös toteutumaan!

 

Sinulla on vahva kokemus paino-ja tulostusalasta, mitkä asiat innostavat sinua töissä eniten?

Olen todella iloinen pitkistä, kestävistä asiakassuhteistani. Nautin myös kovasti, kun saan matkaani mukaan uuden asiakkuuden ja samalla uudenlaisia haasteita. Haluan laajentaa ammattitaitoani ja pysyä avoimena uutuuksille ja mahdollisuuksille. Meillä PixMillissä on hienoja ihmisiä töissä, ja myyntitiimissä jokainen on alansa todellinen asiantuntija.

 

Miten ala on mielestäsi muuttunut viime vuosien aikana?

Kehitys on ollut huikeaa. Koneet ovat todella erilaisia kuin silloin, kun aikoinaan vuonna 2006 aloitin Kuvakeskus Corallissa. Valitettavasti kova hintakilpailu on ajanut alan ahtaalle. Mutta uskon, että tilanne on pikkuhiljaa asettumassa. Asiakkaat antavat arvoa myös sille, että vastassa on ammattilainen, joka tarvittaessa osaa antaa ehdotuksia ja pitää tilauksen hallinnassaan niin, että aikataulut pitävät. Suuri muutos on tapahtunut myös siinä, että aikataulut ovat kiristyneet oleellisesti. PixMill on pystynyt hienosti vastaamaan näihin ja muihinkin haasteisiin.

 

Saat jatkuvasti erittäin hyvää palautetta asiakkailta, miten onnistut ylittämään asiakkaiden odotukset ja toiveet kerta toisensa jälkeen?

Asiakkaani ovat ihan mahtavia! Heidän kanssaan toimiminen on kumppanuutta, sujuvaa yhteistyötä. Minulle on tärkeää, että me annamme heille juuri sitä, mitä on sovittukin ja täydennämme heidän omaa kokonaisuuttaan toivotulla tavalla. Siksi käyn jatkuvaa keskustelua tuotantomme kanssa ja mietin asiakkaalle myös vaihtoehtoisia toteutusmalleja. Minulle on oikeasti tärkeää, että asiakkaan kokemus on pelkästään positiivinen, ja että meidän kanssamme halutaan tehdä yhteistyötä myös jatkossa.

 

Mikä PixMillin tuotteista ja palveluista aiheuttaa mielestäsi suurimman WAU-efektin? Miksi?

Olen etuoikeutettu, sillä saan tehdä joka päivä töitä alan huippuammattilaisten kanssa. Kaupungilla, tapahtumissa ja messuilla kävellessä on aina upeaa todeta, miten hienoja toteutuksia meidän käsistämme maailmalle lähtee! Ja aina yhtä hämmästyttävää on, kuinka eri materiaalit muovautuvat meidän ammattilaisten käsissä hyvin monimuotoisiksi ratkaisuiksi, hyllyiksi ja seinäkkeiksi. On aivan mahtavaa nähdä, kun kylmänkalsea iso halli onkin muuttunut lasten satumaiseksi huvimaailmaksi, jonka jokaisella pinnalla loistavat PixMillin värikylläiset tulosteet. Silloin ei voi muuta kuin todeta, että WAU, tämä me kyllä todella osataan!