Parempaa asiakastyytyväisyyttä laiteinvestoinneilla ja onnistuneilla rekrytoinneilla

26.03.2018

Printterimme ovat viime aikoina laulaneet kiivaaseen tahtiin. Talousnäkymät ovat nyt hyvät, ja tämä näkyy myös tilauskannassamme. PixMill Groupin asema markkinoilla on vahva ja vakaa. Tästä osoituksena on vuoden 2017 tulos ja sijoituksemme Kauppalehden Menestyjät-listalla. Näistä asemista on hyvä kasvaa ja kehittyä leveällä rintamalla. Tämä on mahdollista vain ylittämällä asiakkaidemme odotukset kerta toisensa jälkeen. Uskon vahvasti, että tyytyväiset asiakkaat ovat ainoa väylä kasvulle.

Voidaksemme palvella nykyisiä ja uusia asiakkaitamme entistä paremmin, olemme vuoden alusta rekrytoineet useita uusia osaajia vauhdittamaan myyntiä ja liiketoiminnan kehitystä. Rekrytoimme jatkuvasti lisää uusia työntekijöitä ja haemme parasta aikaa lisää vahvistusta Suomen tehtaallemme.

Haluamme kehittää myös tuotevalikoimaamme, ja siksi PixMill Group harkitsee investointeja muun muassa XL-koon tasotulostimeen ja 5-metrisiä kankaita tulostaviin laitteisiin. Näitä investointeja silmällä pitäen lähdemme toukokuussa FESPA Berlin -messuille katsastamaan alan uusinta tarjontaa. Investointien lisäksi myös työnkulun kehittäminen ja automatisointi ovat jatkuvasti arjessamme mukana.

PixMill Groupille on erittäin tärkeää pysyä alan kehityksen huipulla ja seurata jatkuvasti trendejä. Näin voimme tarjota asiakkaillemme aina myös sitä seuraavaa, vasta tulossa trendituotetta. Juuri tämän takia tuotteistamme palveluitamme ja laajennamme tuotevalikoimaamme edelleen tämän vuoden aikana. Tällä hetkellä olemme saaneet kasvua esimerkiksi sisustustuotteista, kuten tapeteista ja akryylikirjaimista, ja uskomme niiden kiinnostavan asiakkaitamme edelleen myös kuluvana vuonna. Muun muassa liikekiinteistöjen julkisivujen muutostyöt ovat kasvattaneet myyntiämme. Meillä onkin taustamme ansiosta tarjota erinomaisia tuotteita ja osaamista tälle segmentille.

Haluamme ennen kaikkea suunnitella ja toteuttaa visuaalisia ratkaisuja, jotka korostavat asiakkaidemme brändin erottuvuutta näyttävillä ja kustannustehokkailla tavoilla. Tavoitteenamme on, että kaikki mainitsemani panostukset, kehityshankkeet ja investoinnit näkyvät ennen kaikkea entistä parempana asiakaskokemuksena. Tulevasta keväästä on varmasti tulossa vauhdikas, värikäs ja ennen kaikkea innostava!