Uskalla erottua massasta!

18.09.2017

22Erilaisuus houkuttelee asiakkaita sisään myymälään

Kukaan ei muista harmaaseen massaan sulautuvaa myymälää tai toimitilaa, mutta kirkkaankeltainen talon kulma tai vaikka punainen ovi jäävät usein asiakkaiden mieleen. PixMillin toimitusjohtaja Sami Pulkkinen tietää, että myymälöiden julkisivulla on suuri merkitys sekä houkuttelevuudelle että löydettävyydelle.

– Julkisivun suunnittelussa kannattaa ottaa huomioon, että siinä pitää olla aina jokin ankkurielementti, kuten voimakas visuaalinen yksityiskohta tai jokin muu poikkeama normaalista. Erilaisuus palkitaan tässä tapauksessa.

Asiantuntija-apua julkisivun uudistamiseen

Jos luovat ideat loppuvat kesken, PixMillin henkilökunta auttaa näyttävän julkisivun toteuttamisessa heti suunnittelusta ja materiaalien valinnasta alkaen. PixMillin osaaminen yhdistettynä erittäin laajaan tuotevalikoimaan takaavat, että kaikkein näyttävimmätkin toteutukset onnistuvat sujuvasti ja toivotussa aikataulussa.

– Meiltä löytyy kattava työkalupaketti julkisivujen uudistamiseen. Perusvalikoimaamme kuuluvat teippaukset, valomainokset, murtokalvot ja auringonsuojakalvot. Vaativimmissa kohteissa käytämme alumiinikomposiittikasetteja tai ritilöitä.

Onnistuneet lopputulokset puhuvat puolestaan

PixMill on viime aikoina päässyt toteuttamaan monenlaisia julkisivujen uudistuksia. Asiakkaiden joukossa on niin autohuolto- kuin hyvinvointiketjujakin ja esimerkiksi sairaaloita.

– Onnistuneet toteutukset ovat saaneet viidakkorummun soimaan. Olemme saaneet asiakkailtamme erittäin positiivista palautetta, ja uusia kauppoja ja kyselyjä tulee koko ajan lisää. Jos sinun yrityksesi julkisivu kaipaa uutta ilmettä, tutustu ihmeessä tarjontaamme!