Vahvista brändiviestiäsi trendikkäästi

02.03.2020

Helmikuinen Tukholma veti puoleensa alan ammattilaisia ja sisustusintoilijoita. Sisustusmessut tarjoilivat runsaan ja värikylläisen kattauksen tuoreimpia trendejä ja toinen toistaan kekseliäämpiä ratkaisuja. Näyttäviltä messuosastoilta löytyi varteenotettavia vinkkejä niin toimitilojen kuin kodinkin tunnelman kohentamiseen. Yrityksen brändiä vahvistavan tilasuunnittelun ei todellakaan tarvitse olla tylsää. Näillä kolmella tärpillä pääset jo pitkälle!

1. Nyt saa villiintyä trendeistä!
Jos brändisi sen sallii, nyt on lupa hullutella. Tukholmassa monella osastolla leikiteltiin estoitta rohkeilla kuoseilla, väreillä ja materiaaleilla. Avainsanoina toimivat runsaus ja rehevyys. Sisustustapetit ja -kankaat sekä suurkuvatulosteet on mahdollista toteuttaa juuri sellaisina kuin haluat. Neutraali neukkari vai vihreä viidakko höystettynä eläinkuosilla? Villiinny vaihtoehdoista!

2. Yllätä yksityiskohdilla
Tyylikäs kokonaisuus rakentuu yksityiskohdista. Esimerkiksi akustiikkalevyt ovat monissa tiloissa välttämätön paha, mutta Tukholmassa nekin oli valjastettu osaksi viimeisen päälle huoliteltua kokonaisuutta. Tämä trendi on helppo ottaa osaksi toimiston sisustusta, sillä myös akustiikkalevyihin voidaan tulostaa esimerkiksi brändiviestiä tukevat kuviot ja värimaailma.

3. Herätä tunteita
Haluatko rauhoittaa asiakkaittesi tunnelmaa vai jättää vahvan muistijäljen? Sisustusmessuilla nähtiin, että oikeilla väreillä ja materiaaleilla on mahdollista luoda erilaisia tunnetiloja. Tulostustalon ammattilaiset auttavat mielellään tilaratkaisujen suunnittelussa ja oikean fiiliksen saavuttamisessa.

Laitetaanko tärpit käytäntöön? Ota yhteyttä PixMillin asiantuntijoihin. He tuntevat sisustustrendit ja osaavat auttaa tilan suunnittelusta ja materiaalivalinnoista lähtien aina toteutukseen ja asennukseen asti – kokemuksella ja kustannustehokkaasti!